Maccabiah-2011.reismee.nl

Laatste bijeenkomt voor vertrek

Hola,

We hebben zojuist de laatste bijeenkomst voor vertrek gehad. Eindelijk hebben we de hele groep gezien. Vooral bij de hockey een flink aantal bekenden gezichten en natuurlijk ook bij de coaches. Om dat Karate op het laatste moment toch niet doorgaat en we Paul uiteraard niet kunnen missen, gaat hij dit jaar meedoen op het onderdeel schieten.

Ook het Turnen is helaas niet opgenomen in het planning voor de Europese Games. Toch is de bijeenkomst in Turnace. Zo zijn Fred en Lavinia er toch ook bij. Leuk om iedereen na al die tijd weer eens te zien.

Na het algemene verhaal tijd voor de loterij en 3x raden... We winnen een lunch voor twee in een café in Amsterdam. Dat gaat ongetwijfeld heel lekker en heel gezellig worden.

Afsluiting van de avond is als vanouds het uitdelen van de teamkleding. Vorig jaar was het erg mooi, maar dit jaar ziet het er nog beter uit! Vooral de oranje jassen vallen bij iedereen erg in de smaak. Tsja, je zult de foto's even af moeten wachten om te zien hoe we er straks daar bijlopen.

Dinsdag ochtend om 05.00 uur gaan we verzamelen op Schiphol. Dat wordt dus even vroeg de wekker zetten en fris en fruitig verschijnen. Als vroege vogels door al die ochtend trainingen verheugen wij ons nu al op alle slaperige koppies.

Het eerst volgende verhaal komt uit Wenen...

Groet,

Bregje

Ada Bremmer

Bregje en Jonathan,

Heel veel plezier in Wenen.

Ben Kersten

Ik wens jullie heel veel plezier. Waar mogelijk zal ik op vakantie e.e.a. proberen te volgen.

Jonathan: Pak ze..........(ik bedoel niet de hockey-dames!!)

Geniet ervan!

Hamba