Maccabiah-2011.reismee.nl

Eerste training in het buitenbad

Hola,

We zitten inmiddels een paar dagen voor vertrek. Vandaag is het zaterdag en dinsdag ochtend om 06.50 is het zo ver en vertrekken we naar Wenen. Nu de reis weer zo dichtbij komt, komen er automatisch ook weer allerlei leuke herinneringen aan twee jaar geleden in Israel boven. Bedoeling is uiteraard dat we de lol die we daar gehad hebben minimaal gaan evenaren.

Omdat Jonathan in een buitenbad moet zwemmen in Wenen hebben we vandaag in Hillegom ook maar eens in een 50m buitenbad getraind. Jan en Eduard zijn voor de gezelligheid meegegaan.

Met hetzonnetje lekker op de rug was het, tussen de bommetjes door, eigenlijk heel lekker zwemmen. Al bleek de rugcrawl misschien nog wel lastiger dan in eerste instantie gedacht. Nu bij het vrijzwemmen lagen er geen lijnen in het water en probeer dan maar eens de juiste richting te bepalen, boven of onder water.

Na de nodige schuine baantjes en een haaks linksaf van Eduard, twee rustig dobberende dames zagen hun uren daar even geteld, ging het allemaal wat beter lopen. Woensdag kunnen we trainen in Wenen met alle lijnen in het water, dan zal het nog wat gemakkelijker worden.

Met de eerste training in het buitenbad zo achter de rug, gaat het allemaal nog wat meer kriebelen. Morgen ontmoeten we de complete ploeg en zullen we alle kleding ontvangen. We kunnen niet wachten!

Groet,

Bregje